marți, 26 ianuarie 2016

Trece vremea...

Trece vremea...VH2  .....

Chiar trece vremea, repede, foarte repede...trecem si noi odata cu ea...

Zilele trecute m-am intalnit cu un amic din "tinerete", am schimbat cateva vorbe dar a fost suficient sa intru in "butoiul cu melancolie", m-a cuprins nostalgia...

Trece vremea, sunt mai mult de 5 ani de cand am plecat din Iasi, 5 ani in care s-au intamplat foarte multe lucruri (bune sau mai putin bune); 5 ani in care regretul cel mai mare este ca am pierdut legatura cu multi prieteni (m-am schimbat si eu...si ei), poate nu mai suntem pe aceeasi "lungime de unda", sau poate nu mai avem timp de investit in relatiile la distanta.

Cine stie..poate candva vom face o intrunire si vom face: "O urcare pe Giumalau? Cu tot cu ratacire la pachet? :))" (citat Beni); Cristi&Alina va bagati?Pingo???Oana&Sorin?Veniti? sau vom repeta miscarile vazute pe "Eurosport"( ce zici Claudiu?)...sau multe altele pe care le-am facut impreuna...

Antonia? Antonia creste, creste frumos, asa imi dau seama cel mai bine cum trece timpul, cand ma uit la ea! Are 6 ani deja (acus incepe scoala), ma uimeste in fiecare zi cu ideile ei, replicile date, jocuri inventate, negocieri drastice in toate domeniile etc. Este un copil fericit si asta este cel mai important pentru mine!

Noi? Despre noi nu va scriu mare lucru, nu ca nu as avea ce scrie sau ca nu am fi importanti, dar ar dura prea mult sa fac o selectie, asa ca, cea mai buna varianta este ca cei interesati sa ne intrebe personal "de sanatate"! :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu