vineri, 16 aprilie 2010

...asa este in Romania...

Cand este vorba de facut acte, platit facturi, cerut informatii in institutii publice si altele de acest gen, iti pare rau ca esti roman!Nu se poate sa nu ai nevoie de o stampila, semnatura sau nr. de inregistrare, o alta cerere etc...(minune mare sa fie totul cum trebuie...)

Nu stiu cum este in alte tari...daca stiti astept sa-mi povestiti, dar aici este cumplit...


Imi amintesc de pataniile de cand am facut certificatul de nastere pentru Antonia, am fost plimbata pe la 5 ghisee ca sa mi se spuna apoi ca imi mai trebuie inca o hartie de la maternitate...ok, m-am dus si am luat-o si am revenit...am depus actele si am intrebat pe tanti aia :

-sigur este totul in ordine? nu mai trebuie nimic?
-da, este ok, veniti vineri dupa certificat...

(vineri)
-buna ziua, am si eu de ridicat un certificat de nastere
-aaa, stati sa il caut...aa nu este facut(se uita in dosar), mai aveti nevoie de o stampila de la maternitate..
-hrrrrr(erau deja vre-o 3 stampile puse de la maternitate, dar mai trebuia una nah...)

La maternitate, cu 5 lei s-a rezolvat repede cu stampila...(desi era greseala lor)

Alta patanie cu banii de la prima de nastere, alocatie si trusou...in afara faptului ca i-am primit in aprilie desi am nascut in ianuarie au venit in locuri/moduri diferite: alocatia pe card, prima de nastere luata de la caseria lor si trusoul prin posta(de parca nu se putea sa fie puse toate pe card...), nu mai zic ca numa nu m-am batut cu alea la posta cand am fost dupa trusou...(probabil asteptau ceva si eu nu "m-am prins").

La platit facturi...mai nou le platesc cu cardul ca este criminal sa stai la cozile alea...mai ales la platit curentul...

Oare or sa se schimbe vre-odata lucrurile in tara asta?? tare ma tem ca nu...si o sa ramana mostenire si stra-nepotilor nostri(daca nu se termina lumea pana atunci) vestita fraza :"suntem in Romania si asta ne ocupa tot timpul..."

Un comentariu:

  1. mai mai, dar ce suparata esti. Greu cu fonctionarii astia. Pune-te 1 minutel in locul lor. Coada pana la usa, toata lumea vrea ceva, fiecare are o intrebre sau nelemurire si... ei sunt oameni, doar oameni...

    RăspundețiȘtergere