miercuri, 14 aprilie 2010

am revenit...

Stiu stiu...n-am mai scris de mult timp...sa zicem ca am fost ocupata...

O saptamana am fost in concediu si ne-am tot plimbat, pe la Vatra, pe la Pascani, pe la bunici la tara, iar la Pascani si in cele din urma acasa...ne-am plimbat cu acceleratul, masina, ocazia, personalul, autobuzul si cam atat...

Antoniei i-au placut toate mijloacele de transport...a dormit excenent in fiecare!A dormit pe vre-o 3 feluri de paturi improvizate prin unirea fotoliilor etc si spre uimirea mea s-a adaptat excelent la orice mediu(s-a adaptat chiar mai bine ca mine).

Si a trecut concediul...am ajuns acasa si am luat-o de la capat: joaca cu micutza, curatenie, mancare, work si tot asa...Nu prea am timp sa ma plictisesc si asta e bine...

Si ce mai trece timpul asta...ma uit cu uimire la cum creste micutza Antonia de la o saptamana la alta, are deja 3 luni si o saptamana si a crescut 10 cm si in greutate a luat bine...deja trec la plimbari cu carutul pentru ca pe distante lungi imi cam rupe spatele sa o car in port-bebe!
Ma bucur mult ca este sanatoasa(in concediu eu am fost gripata si inca 2 persoane in jurul ei au fost foarte racite si ea nu a luat nici un virusel uraaa) si vorbareata foc(are program de gangureala in fiecare dimineata la 6.00-vorbeste cu Giffi si cu albinutele)...

Acu va las, ma duc sa stau putin la povesti cu ea!

2 comentarii:

  1. joaca, curatenie [...], work (?)
    deja ai inceput munca ?

    RăspundețiȘtergere
  2. pai sa zicem ca fac o "completare la buget", lucrez de acasa(proiecte) cat ma lasa mitza!Am noroc ca e tare cuminteee...

    RăspundețiȘtergere