marți, 8 iunie 2010

5 luni...


Am fost duminica la Pascani, la bunici, si am sarbatorit 5 luni ale Antoniei...A fost foarte frumos so relaxant pentru mine;))(nu stiu pentru altii cum a fost dar eu m-am simtit excelent...)

Pe scurt, mancare multa si bunaaa, tort, sampanie...leneveala, relaxare...fain, fain...ar tebui sa se intample mai des chestii din astea, sa fiu doar in postura de musafir...

Si Antonia s-a comportat exemplar, a fost foarte cuminte(desi au sarit toti pe ea si a umblat din brate in brate), a lasat amintire vre-o 2 amprente pe oglinda bunicii si s-a sprijinit putin si in tort ca era obosita(vezi foto).

Ne-am intors la Iasi cu ocazia ca nu mai aveam maxi-taxi si nu prea aveam chef de tren, si tare bine si repede am venit, am ajuns din urma ultimul maxi care a plecat din Pascani cu vre-o 40 min inaintea noastra!




In concluzie, a fost o zi excelenta!






P.S. Sambata am fost in gradina botanica, iar frumos si relaxant..deci ce pot sa zic este ca am avut un week-end tare fain(dar scurt;)), doar 2 zile... )

2 comentarii:

  1. La multe luni si multi multi ani fetita scumpa!

    Imi place mult poza de familie :)!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumimmm!trebuie sa pun mai multe poze de familie ca a tot cerut lumea!!;))

    RăspundețiȘtergere