vineri, 2 iulie 2010

3 saptamani la bunica...

Va scriu de la munte...este ultima seara pe care o petrecem aici, maine plecam acasa!Avem deja 3 saptamani de cand suntem la Vatra, la bunici, sunt multe de povestit dar o sa scriu doar cateva lucruri in mare, nici poze nu o sa pun pentru ca nu am la mine cablul si nu pot sa le descarc...

Am petrecut un timp minunat aici, pacat ca nu l-am avut si pe tati cu noi :((, dar o sa ne intoarcem cu tati in curand!!!

Cele mai trasnite chestii pe care le-am facut pe aici:

1. Am fost cu Antonia de vre-o 3 ori pe deal la ciuperci si la afine si nu a fost deloc usor de carat, ca in rest a fost f frumos...Tare ma bucur ca s-a inventat port-bebele si am putut sa o car cu mine, i-a prins foarte bine plimbarea, aerul curat...

2. Am fost la plimbare prin oras de vre-o 4-5 ori, prin ploaie si frig, prin caldura, cu autobuzul, maxi-taxi, taxiul, ocazia...si tare bine s-a adaptat la toate conditiile si in toate mediile...

3. Am facut poze hazlii, o sa le atasez in urmatorul post, sper sa va placa:))

4. Antonia a inceput sa vorbeascaaa, acu e la capitolul: Ma-ma, mama, mamaaaa..:))

alte noutati mai sciu data viitoare!

Speram sa circulam bine maine cu trenul spre casa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu