joi, 22 iulie 2010

26 ani pe 26 iulie...

Cand eram mica ma tot gandeam oare cum o sa fie cand o sa implinesc 26 ani pe 26 iulie? ohohoo cat mai era pana atunci...ma vedeam batrana...dar nu puteam sa-mi imaginez unde o sa fiu si ce o sa fac la aceasta varsta...

Iata ca mai sunt 4 zile pana pe 26...

De vre-o saptamana ma tot gandesc ce am facut eu in 26 ani? pai ce sa fac...

0-3 ani am invatat sa: mananc, dorm, vorbesc, merg, joc, tip, imbrac si multe alte lucruri care nu mi le mai amintesc acum...

3-7 ani - gradinita...ce am invatat aici? multe chestii interesante, printre care sa ma bat cu baietii...

7-23 ani - scoala generala Dorna Arini, Liceul Teoretic "Ion Luca" Vatra Dornei, Univ. "Al. I . Cuza" Iasi, Fac. Matematica(sp. Informatica)

27.07.2007 - cununia civila, 28.07.2007 - cununia religioasa + nunta

01.02.2008 - 19.08.2009 - angajare cu acte in regula la Bondtech Corporation (am mai lucrat 3 luni fara angajare inainte)

19.08.2009 - 13.11.2009 - angajare Fundatia Somerset Iasi

13.11.2009 - prezent - concediu prenatal...postnatal...maternal

05.01.2010 - a venit pe lume micutza Antonia...

Asadar stand si analizand putin lucrurile...se pare ca am doar 3 ani din viata in care ar trebui sa ma simt "om mare" 2007 - 2010 rezulta deci ca nu sunt asa de batrana pe cat cred...

Si in acesti 3 ani de "om mare" am facut lucruri bune, faine, durabile...2 joburi, frigiderul cumparat care are 5 ani garantie, mobila pentru o camera(asta d.p.d.v material), o relatie extraordinar de frumoasa cu sotul meu, un bebelus simpatic si frumos foc...eu zic ca am facut destul de multe in 3 ani...voi ce spuneti??

ca planuri/vise de viitor...visam (si speram sa putem realiza) sa ne facem un coltisor al nostru si sa scapam de chirie! Doamne ajuta!!!

P.S. ce-mi doresc de ziua mea?? chiar nu stiu, sincer...am tot ce am nevoie, nu-mi lipseste nimic(mai putin coltisorul de care spuneam mai sus...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu