joi, 10 martie 2011

mic dejun pentru bebe de 1 an??


De cele mai multe ori ma tot gandesc si iar ma gandesc ce sa mai pregatesc Antoniei la micul dejun?? De cele mai multe ori nu am idee asa ca incerc sa ma gandesc ce a mancat zilele anterioare si sa improvizez ceva nou...o sa incerc sa scriu cateva idei pe blog, in cazul in care in una din zile nu o sa am inspiratie, sa ma inspir de aici.

1. paine cu unt si cu dulceata(cam doua felii, astazi a mers f bine varianta cu dulceata de capsuni) + o banana
2. ou fiert cu brocolli, cartof si morcov fierte
3. ou prajit si o felie de paine cu crema de branza
4. ou prajit in smantana cu mamaliguta
5. o portie de cereale cu lapte
6. paine cu unt si pateu
7. crenvusti din pui fiert cu garnitura de legume fierte sau masline
8. lapte cu mamaliga
9. branza cu smantana si mamaliga
10. iaurt de fructe + o banana(asta e mai degraba o gustare...)
11. gris cu lapte

pe langa toate astea, aproape in fiecare dimineata bea 100-150 ml laptic!

cam atat mi-am amintit acum, daca aveti alte idei chiar va rogggggggg sa imi scrieti cat mai multeee!!!

P.s: nu-i place varianta de mar cu biscuite si nici fructele pasate, prefera sa le manance singura pe rand...

3 comentarii:

  1. hai ca ai destule optiuni, ai de unde alege, nu ai nevoie de variante! iris mananca dimineata lapte cu fidea si un ou fiert. pupam mancacioasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. se pare ca aveti destula diversitate si apetit!
    Pe langa optiunile pe care le-am vazut la voi, Andreea mea mai mananca dimineata si:
    paine cu zacusca
    omleta (cu diferite ingrediente: ceapa verde/branza/gogosari/morcovi/bacon)
    paine cu unt si miere
    mar/mere
    lapte cu melcisori/fidea/orez
    branza dulce cu paste (melcisori/scoici)

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc pentru idei!!! s-au adunat cateva...:D, de acum sa le combinam si sa vedem ce-o sa iasa....

    intr-adevar este tare mancacioasa dimineata in special...pentru ca seara ia ultima masa pe la 19-19.30 iar cel tarziu la 20.30 adoarme. de cand nu mai papa sanutz, nu mai papa nimic noaptea, deci dimineata pe la 7 cand se trezeste ii este tare fomica!

    RăspundețiȘtergere