marți, 12 februarie 2013

Amintiri...

Incerc sa-mi amintesc ce s-a intamplat in ultimul an...Au fost multe, mult prea multe lucruri noi si frumoase pentru a le putea scrie pe toate aici...Voi da doar cateva exemple.

1. Perioada Martie - August 2012 am participat la niste cursuri de recalifiare, cursuri de bucatar! A fost o experianta frumoasa, am cunoscut oameni si m-am distrat bine din multe puncte de vedere...cel mai important a fost ca aceste cursuri m-au stimulat sa gatesc mai mult, mai bine, chestii noi, m-au facut sa-mi depasesc limitele...

2. Anul trecut am mers foarte mult la pescuit, cand am prins cate un capat de zi libera am fugit pe balta...si mare ne-a fost mirarea cand am descoperit ca in Bistrita exista si alti pesti inafara de "boisteni"...am prins albioare, porcusori, pastrav, mreana, apoi la Colibita am prins caras iar la Ceahlau am prins bibani.

3. N-am fost plecati undeva anume in concediu, doar weekend-uri pe ici pe colo, am avut ceva investitii cam mari la casuta si am preferat sa renuntam la concediu pentru asta(avem timp si de concedii dupa ce terminam casuta)

4. Antonia = o minune de copil! Despre ea as putea scrie non-stop, despre toate schimbarile care au avut loc: fizice, de atitudine..despre cat este de isteata, despre schimbarile de cand a intrat la gradinita, despre intrebarile pe care mi le pune in fiecare zi, despre jocurile pe care le inventeaza si multe alteleee (de ex. aseara a luat ursuletii de jeleu i-a aranjat in perfecta linie dreapta, dupa culori si i-a pus pe rand intr-o masinuta metalica: "uite vezi, ursuletul si pietenii lui, colegii lui, vrea sa conduca ursuletul, drrrrnnnnnnn")

5. Prin noiembrie am fost la Maramures pentru 3 zile, un schimb de experienta, a fost un timp foarte frumos, cumplit de obositor, dar frumos...si asa am observat ca si Antonia nu mai este atat de dependenta de mine, s-a inteles foarte bine cu buni si tati si nu a intrebat prea mult de mine...

6. Tot in noiembrie, la Black Friday, Iuli a achizitionat o tableta de care suntem foarte multumiti, I-tab 10,1 inch, etc...acum nu mai este nevoie sa impartim laptopul...Antonia si Iuli cu tableta, eu cu laptopul :). Tot la capitolul achizitii as mai putea adauga si o camera foto Nikon P310 => poze mai bune!!!

7. Dupa serbarea de la gradi, mosul de acasa, mers cu colinda-urat cu Antonia...deci dupa sarbatorile de iarna am inceput o noua etapa..m-am apucat de facut torturi...nu sunt ele inca perfecte dar toate au fost frumoase si gustoase pana acum :)...si daca tot vorbim de retete...din cand in cand voi posta retete pe blogul lui Ciprian...Asadar cand sunteti in pana de idei, nu stiti ce sa mai gatiti...puteti intra cu incredere pe acest bog cu retete.
 


Toate bune va doresc...de acum voi incerca sa postez mai des pentru a nu mai avea a face prea multe rezumate...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu