luni, 18 februarie 2013

"...sa-l vad mergand"...


In urma articolului scris despre micutul Mihnea, au fost cateva persoane care au reactionat, lucru care m-a bucurat enorm de mult!!!Inca mai sper si mai astept persoane dornice sa dea o mana de ajutor!

Nu va ganditi la sume mari, ganditi-va la ce ati putea renunta pentru a-i oferi "un pas" lui Mihnea?? 

Ati renunta la un bilet de tramvai, si ati merge pe jos pana la facultate/cumparaturi bucurandu-va de darul de a merge?(2-3 lei, nu mai stiu exact cat costa acum un bilet,...o mana intinsa pentru Mihnea)

Ati renunta la o ciocolata?(4-5 lei o ciocolata buna...un pas in plus pentru Mihnea)

Ati renunta la o bere si o punga de cipsuri?(vre-o 10 lei ar costa asta...alt pas in plus pentru Mihnea)

Ati renunta la o iesire in oras? (o pizza, un suc, un desert...vre-o 50 lei...mai multi pasi in plus pentru un copilas care are o viata inainte...)

La ce ati mai putea voi renuta pentru a intinde o mana de ajutor?


Intr-un dialog cu mamica lui:
 - de ce ai avea nevoie acum pentru Mihnea?(urmeaza ziua lui si vreau sa-i cumpar ceva de care sa aiba nevoie)

- "de sanatate...imi doresc foarte mult sa-l vad mergand..." 

...Si eu imi doresc sa joc fotbal cu el, sa-l invat sa fie portar bun (pentru ca eu eram in copilarie), imi doresc sa ma uit in ochisorii lui si sa fiu multumita de mine, ca atunci cand a avut mai mare nevoie, am contribuit cu ce si cat am putut la sanatatea lui.

Pentru cei din Vatra Dornei, sau cei care treceti prin Vatra Dornei, la restaurantul Les Amis si la supermarket-ul Total, sunt amplasate urne in care puteti face o donatie pentru micutul Mihnea! 

Nu uitati, contul in care puteti pune biletul de tramvai, ciocolata etc. este:

Coman Elena Daniela

Banca Raiffeisen: RO27RZBR0000 0600 1103 7343


(sau puteti lua legatura cu mine similumi@gmail.com)








Un comentariu:

  1. Ma bucur mult pentru initiativa ta Lum, sper sa fii tu ,,luminita" care sa-i calauzeasca pasii pe care sunt sigura ca-i va face cat de curand! Sa-i dea D-zeu sanatate si celor din jur intelegere si initiativa.... sa-l ajutam cu totii cu cat ne lasa inima!

    RăspundețiȘtergere