sâmbătă, 29 mai 2010

d'ale Antoniei...

De cateva zile ma lupt cu lenea de a scrie, azi stau cu o cafea in fata si ma apuc de scris, nu de alta da ma tem sa nu uit ceva...

Zilele au trecut si trec repede si se asterne praful pe lucrurile noi descoperite de micuta mea, apar altele in fiecare zi si le uit pe anterioarele, asa ca o sa incerc sa scriu mai des sau macar sa le adun gramada pe o foaie apoi sa le postez pe blog.

Imi amintesc cateva de saptamana asta:


Luni 24.-5.2010:

Am inceput saptamana cu suc de mere(saptamana trecuta a fost cu suc de morcov), prima reactie, chhh biecs, era prea dulce marul deci si sucul....

S-a facut ca un porcusor da pana la urma a papat!
(nu am poza de la suculetul de mere dar atasez una de la ala de morcov...)






Miercuri 26.05.2010:


Am primit telefon ca in 2 ore si ceva ajunge mama soacra in vizita, upssss, nu aveam nimic de mancare prin frigider(nimic gatit)...deci stare de alerta, imbrac repede pe Anotnia, fac planuri in gand ce cumpar si ce gatesc si plec la cumparaturi...

In primul magazin, povesti de povesti cu vanzatoarea, zambeste, gangureste, chiuie (era in port bebe cu fata la lume....).


Al doilea magazin:


Vanzatoarea: vai ce bebe frumos!!Ce faci micutz-o? vai ce dulcica esti...

Antonia: scartzzzz...
V: vai da scumpa mai esti, hai spune ceva! nu vorbesti cu mine?

A: uaaaaaaa, uaaaaaaaaaa, bufffu buffuuu!

V: gata, gata, nu mai vorbesc cu tine, sssttt, nu te mai bag in seama gata!

A: scartzzz, uaaaaaa!
Si cum era cu spatele la mine si nu ma vedea...degeaba vorbeam cu ea sa o linistesc...salvarea a fost suzeta(= tzoaca)
.

Concluzia: nu i-a placut de fatza vanzatoarei de la legume dar i-a placut de cea de la carne(ori ii place mai mult carnea decat legumele ;)) )

Tot astazi a primit de la nonna(bunica din italia) o canitza cu cioc si ii place de ea...deja a testat-o...

Si tot astazi(parca) am descoperit ca ii plac mai mult chestiile electro decat jucariile ei...se intinde dupa telefonul mobil si il prinde cu minutza, sau trage de mana mea (cand il am in mana) si vrea sa-l duca la guritza (sa-i dea o limbutza sa vada ce gust are).

Apoi i-am aratat cateva poze cu ea si s-a aratat incantata tare de aparat nu de poze...a inceput sa traga de blitz, sa puna detetele pe butoane etc...(timp in care si-a ignorat complet noua descoperire, elefantzelul din plush)
.

(descriere foto: ...imi dai odata aparatul ala? nu ma mai poza atata da-l incoace sa-l testez si eu...)

Joi 27.05.2010

Dupa baitza am lasat-o putin sa se bucure de viatza fara hainutze...chiuiala, gandureala, pedalareeee si hop...a prins piciorusul drept si a tras de el pana la bagat in gura...tare dulce era...

Se joaca de mult timp cu piciorusele dar este prima data cand a bagat degetul mare de la piciorus in gurita si a inceput sa-l tzocaie..


Vineri 28.05.2010

O zi aglomerata tare...dupa ce mi-am facut norma la job, am hranit-o pe Antonia si am plecat la piatza CUG...am petrecut vre-o ora si ceva prin piatza, timp in care pampersul s-a umplut si a incput scartzul..intr-un final am ajuns acasa, rezolvat problema cu pampersul dat iar papitza si plecat iar afara...


De data asta la dentist...brrrr, bzzzz si restul de sunete care se aud pe acolo, dar pe hol liniste deplina, la un moment dat se opreste dentista si zice asistentei: "dute si vezi daca mai e bebele acolo ca e prea liniste, sigur nu a luat-o cineva?" micuta de ea, dormea butuc!


Intre timp ne suna D-na Dr.:"Puteti sa veniti azi sa facem vaccinul? Saptamana viitoare o sa fiu plecata..." ...iaca nu intrasem bine in casa si ne-am pregatit iar de plecare...afara era innourat tare, incepuse sa ploua...am luat taxiul si am plecat...

Ma asteptam la un show puternic cand ii va face vaccinul asa ca m-am dotat cu vestita "tzoaca" si cu zanganitoarea preferata...spre uimirea mea, a fost tare cuminte si la consultatie, a zimbit, a gangurit...iar la vaccin a scartziit putin, chiar foarte putin...


Ajunse acasa...ea a adormit eu m-am apucat de gatit...dar surpriza a fost pe la ora 22, cand de obicei doarme butuc, aseara pedala si chiuia, avea o energieeee...iar eu eram lesinata de oboseala!


Ma intreb ce i-a injectat? ceva energizant?niste cafea ceva?;))


Cam atat pe azi(sper ca nu am uitat nimic)...ne mai auzim/vedem curind!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu