miercuri, 19 ianuarie 2011

Ecuatii cu derivate partiale...


O sa va intrebati poate ce m-a apucat de mi-am amintit de cursurile si seminariile de la EDP?...
Ei bine, mi-am ajutat aseara o vecina/prietena de pe aici, la cateva exercitii cu derivate partiale ..

Sincer...cand mi-a spus mama ca o sa vina sa o ajut la ceva de analiza(este studenta prin anul 2 la constructii), mi s-a zbarlit parul...la propriu...De 3 ani jumatate nu am mai avut deloc contact cu matematica si imi era frica sa nu cumva sa nu stiu ce o sa ma intrebe, ca deh am terminat matematica si ar trebui sa stiu acest obiect nu?

Nu spun ca mi-au trecut prin minte fel de fel de scenarii si mi-am amintit de dna. Precupanu(analiza 1) -> bineinteles primul examen din facultate si implicit prima restanta, de dl.Precupanu(analiza 2)-> dupa o saptamana de invatat abia am luat examenul cu 5 si cum as putea sa-l uit pe dl. Rusu, (hiu inca ma trec fiori cand ma gandesc la el, fiori de groaza...)->"datorita" lui era sa nu intru in licenta...

Amintiri si iar amintiri...

M-am bucurat mult cand am vazut ca este vorba despre Ecuatii cu Derivate Partiale, astea chiar mi-au placut in facultate si ma intelegeam bine si cu dna.Lefter la seminar, oricum, cel mai mult m-am bucurat ca am reusit sa ajut pe saraca fata care era putin in ceata!

Voi ce amintiri "faimoase" sau care v-au marcat aveti din Facultate??

Un comentariu:

  1. amintiri frumoase Lumi! eu mi-am dat seama ca la cate am invatat in facultate, acum nu utilizez nici macar un 5%. :( trist nu? :p
    Imi aduc aminte de prima restanta la Analiza I cu Zalinescu, insa imi aduc aminte cu mare placere de noptile pierdute cand butonam ca nebuna pentru proiectele de info. :)) Anca

    RăspundețiȘtergere