luni, 3 ianuarie 2011

La multi ani!!!


Suntem deja in 2011, un nou an cu noi provocari, planuri, ganduri, sperante, etc...

Spre deosebire de alti ani, in acest an nu am stat sa fac balante si sa bifez liste cu ce am facut si cu ce n-am facut, nici nu am stat sa fac planuri pentru 2011...nu situ de ce dar nu vreau sa ma gandesc prea mult la ce va urma, prefer sa le las sa vina usor toate de la sine, si sa ma implic doar cand si unde este cazul...


Despre Antonia pot sa va spun ca este o dulceata de copil, am fost impreuna la revelion cu niste prieteni si micuta a fost cumintica tare si a rezistat pana la 23.45 treaza!!!


Apoi...astazi a facut primii doi pasi singurica!uraaaaaaaa!! Asteptam si altii:D! Aaaa da, inca ceva...si-a facut aparitia si o bucatica din cel de-al doilea dintzishor, iar la cat este de umflata gingiutza am impresia ca o sa-i iasa toti ceilalti dintzishori odata...ar fi fain, s ama trezesc intr-o dimineata si sa-mi zambeasca cu o guritza plina de dintzuci!(visez frumos nu?)


Cam atat pe azi...Sa aveti un an bun, plin de fericire si sa va bucurati din plin de fiecare lucru care vi se intampla, si daca se intampla si lucruri mai putin bune...sa va ganditi ca si ele au un scop si nimic nu este intamplator!!!


Have a nice day!

2 comentarii:

  1. La multi ani, scumpa Antonia! Sa aduni in buchetul anilor tai parfum de cer si multa bucurie! Draga Simona, felicitari pentru printesa voastra! Cu mult drag si dor, Liliana Chirila

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim pentru urari draga Lili!

    Cand ne intlanim sa pregatesti un miel pt ca m-ai "botezat" :)), nu ma numesc Simona, desi de multe ori mi-a spus lumea asa, probabil de la Simionescu!

    RăspundețiȘtergere