vineri, 21 ianuarie 2011

si timpul trece...prea repede parca...

Si timpul trece...prea repede parca...mai ieri eram niste tzanci, alergam prin zapada cu snaiuta, construiam cazemate care mai de care mai smechere si mai rezistente...nu mai spun cat dura "aranjatul" saniutei...atat le mai curatam si le mai ingrijeam...le dadeam cu parafina sa alunece mai bine, sa castigam intrecerile...etc.

Imi aduc cu drag aminte de jocurile pe care le jucam pe afara...ascunsa, elasticul, flori fete sau baieti, tip-top minitop pe scari la dispensar, "crocodilul"(asta era inventat de noi), pac-pac cu pistoale facute cu mare maiestrie din lemn sau hartie, "cauboii" si indienii si multe alte jocuri inventate de noi care inca nu au un nume...

Nu mai spun de partidele de pescuit in bistrita...concurs de prins "boisteni"...

ohh, ma apuca nostalgia...parca mi-e dor de acele vremuri, fara prea multe griji si batai de cap...

Ma uit acu la pui mic...ce a mai crescut!!! in fiecare zi descopera ceva nou...ieri s-a urcat pt prima data singurica pe fotoliu, tare incentata era de reusita!!!

Tare-i place sa se joace de-a "cucu-bau", "aseaza" (intr-o ordine unica) magnetii de pe frigider, imprastie borcanele goale prin toata casa, lasa orice jucarie pt a se juca cu borcanele...iar una din cele mai faine: "concertul din patut", trage la maxim de ursuletul cantator, intre timp ii da drumul si lui gummy bear, apasa si pe casuta muzicala si se urca in picioare pe chitara, va imaginati cam cate canta in patutul ei...si ea...danseaza!!!

Acus ajunge si ea la vechil enoastre jocuri...asta daca nu vor disparea pana creste ea mare...

Chiar am observat ca, copiii din ziua de astazi nu prea stiu sa se joace...eu sper sa-mi amintesc toate jocurile copilariei si sa o invat pe micuta mea!

Cam atat pe azi, va salut cu drag si spor la meditat!

5 comentarii:

  1. asa e, nu stiu sa se joace ca noi.... si e pacat ca-si pierd copilaria in fata calculatorului sau la tv :(
    si daca eu as insista sa se joace mai mult, cred ca s-ar juca mai mult singura ca n-ar avea cu cine; ceilalti copii ar fi la calculator! oribil!

    RăspundețiȘtergere
  2. iolanda draga, de asta mi-e frica si mie....totusi ma uit la copilasii de prin vecini...inca mai zburda pe afara...sper sa-i mai prinda si Antonia la nivelul asta...inainte sa fie si ei prinsi de calculator...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, Lumi ( acum am scris corect - pt. ca asa gandeam si data trecuta insa e adevarat ca m-am lasat condusa de numele cel ,, mare '' ), crede ca Antonia se v-a juca afara,daca voi stati la curte dupa cum inteleg ii v-a fi mult mai usor, pt ca copiii fac ce sunt invatati! Deci, nu obosi sa te joci cu ea, pe la 3 ani merge singura afara, direct din pat! Spun asta pt ca ai mei asa fac, crescuti la curte sunt dornici de aer si pt ca la calculator ( desene) nu stau mai mult de 30 de minute, pt 7 ani, respectiv 12ani.
    Te imbratisez,spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
  4. "balena" era jocul din sant, nu crocodilul :).

    RăspundețiȘtergere
  5. da daaa, ai dreptateeee, scuze ca am uitat detliul asta...credca crocodilul erai tu!:D nu?

    RăspundețiȘtergere