marți, 16 martie 2010

Bucura-te de lucrurile marunte...

Ieri dimineata m-am trezit cu un mesaj de la o prietena buna: "Bucura-te de lucrurile marunte; sunt cele mai multe. Multa bucurie este trecuta cu vederea pentru ca este gratuita si la indemana oricui!"

Am stat ieri si am meditat la cuvintele acestea...cata dreptate...de cele mai multe ori ma las prinsa de treburile pe care le am, de ganduri, de planuri si uit sa ma bucur de lucrurile marunte, sunt prea ocupata si nu le mai observ, si asa trece viata pe langa mine si eu pe langa ea...

Ca sa duc mai departe meditarea mea...tot ieri m-am uitat la un film care m-a impresionat, inceputul nu era prea promitator dar am avut rabdare si a meritat! "The book of Eli" se numeste si merita vazut! Actiunea acestui film a accentuat mai mult faptul ca nu stiu sa ma bucur de lucrurile marunte, de ceea ce am si doar atunci cand n-o sa mai am aceste lucruri o sa imi para rau ca nu m-am bucurat de ele...Daca veti vedea filmul veti intelege ce spun!

Care sunt aceste lucruri marunte de care uitam sa ne bucuram?
Eu as incepe lista cu: imbracaminte, hrana, un acoperis deasupra capului(chiar daca nu este pe numele nostru), un fir de iarba care zambeste sub soare, un ciripit de pasarele, un gandacel zgribulit si plin de roua...si va invit sa continuati lista...

3 comentarii:

  1. Ai mare dreptate!
    Felicitari, pentu articol!

    RăspundețiȘtergere
  2. da da, ca bine spui mai Elena, imi luasem doza de ciocolata pe azi cand am scris articolul si probabil de asta am omis-o din lista!;))

    RăspundețiȘtergere