vineri, 12 martie 2010

cu ce sa incep?

Oare de ce mi-am facut blog?
Ma gandesc de cateva luni sa il creez dar pur si simplu am lasat totul la nivel de idee...Vreau sa adun cateva amintiri sau momente traite si sa le las mostenire "epigonilor"!

De ce "simplextime"?
1.Imi aminteste de seminariile cu Moscovici...superbul algoritm simpex primal...
2.Ma duce cu gandul la "simplu", pur si simplu... simplu...si iubesc acest "simplu"
3.E diferit de "Duplex", acolo lucreaza al meu iubit sot...
4.Ma mai gandesc si mai adaug...

De ce azi?
Am citit cateva postari pe alifeway si am tras de mine sa incep si eu aventura asta...

Despre ce o sa scriu?
Despre ce o sa-mi treaca prin minte...acu 10 min aveam fff multe subiecte si idei,dar le-am pierdut! Cand le gasesc,le adun gramada si le postez!

Va astept sa cititi/comentati ce voi posta!

2 comentarii: