luni, 15 martie 2010

Orice minune tine 3 zile...

Se spune ca o minune nu dureaza mai mult de 3 zile! Nu este valabil in toate cazurile, vorbesc din vasta mea experianta in trairea minunilor, dar in cazul ciocolatei...atat a durat, exact 3 zile!

M-am trezit duminica dimineata cam mofturice(din pacate am irosit prima jumatate a zilei cu mofturi), n-am mai rezistat, organismul asta enervant cerea dulce si iar dulce...nu a tinut cu dulceata de capsuni, nici cu jeleuri asa ca...am cedat...3 patratele de ciocolata s-au dizolvat tare rapid, apoi m-am mai linistit, deja ma simteam mai bine!

Am realizat apoi ca aveam 3 zile de cand nu mancasem ciocolata...sper sa data viitoare cand intru la "regim" de la ciocolata sa rezist mai mult! Pana atunci ma bucur ca s-a inventat si ca am si eu parte de ea!

La cat mai multe zile dulci va urez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu