luni, 22 martie 2010

Micuta Antonia...episodul 2

...si timpul a trecut, burtica a crescut...a venit si ultima vizita la doctor:

-Astazi iti dau biletul de internare, daca nu vine bebe pana atunci, ne vedem pe 11 ianuarie la spital, te internezi si ma suni. Daca vine bebe repede la spital si le spui ca esti pacienta mea o sa ma suna colegii mei ...
-Ook...si cum o sa decurga nasterea? Cum o sa fie?
-Aaa, lasa ca vorbim atunci, o sa vezi...
-Mmmbine...

Bineinteles mi s-a recomandat ca de sarbatori sa nu plec pe nicaieri ca daca vine bebe...? Si iata asa am facut primele sarbatori de iarna departe de casa! Au fost superbe pentru ca au fost cu Bitu' si cu zbantza de bebeluta in burtica(ea a dansat mai mult ca noi...)!
Am simtit totusi lipsa grupului cu care mergeam an de an prin geruri si zapezi cu colindul, dar vedem la anu'...

Si incet incet trece si rev-ul si intram in 2010, mai exact 4 ianuarie 2010. Inca cu atmosfera de sarbatoare, bitu' incepe serviciul, eu fac bagajul pentru spital...
(Am uitat sa spun, pe 3 noaptea, Antonia a dat o petrecere in burtica de nu m-a lasat sa dorm aproape deloc...e de inteles era ultima noapte acasa in burtica la mama...)

Asa, sa ne intoarcem la data de 4...o zi aglomerata tare...imi pun la status :"AMR 7?" si incep treburile prin casa, curatenie, mancare...apoi o plimbare, pe trotuarele pline cu gheata(chiar am mers ca mitza pe gheata), pana in tatarasi apoi pe independentei dupa hartiile pentru concediul medical...am mai cumparat si ultimile 2 lucruri pentru bagaj si m-am intors acasa...

Am facut repede o prajitura si am primit 2 randuri de musafiri, a fost un timp fff fain, mai o prajitura, mai un vin(au baut baietii, noi fetele ne-am abtinut;)) ), mai hi hi mai ha ha se face ora 22.00, pleaca lumea si ne bagam si noi la somn...
Bineinteles in maxim 2 minute bitu' adoarme cu mana pe burtica...eu...inca uitandu-ma pe pereti simt ca ceva nu e ok...ma duc la baie si ...ups...usor il trezesc pe bitu' sa nu se panicheze...

"- Pui trezestete...hai sa ne imbracam ca plecam la spital...vine bebe... "

A facut niste ochi mariiii ne-am imbratisat si ne-am pregatit de plecare(dus, sunat dr., pus ultimile lucruri de pe lista in bagaj, etc...), am luat un taxi...pana la spital ne-am tinut strans de mana si nu am scos mai mult de cateva cuvinte...era asa liniste...si era prima seara in care iesisem sa vedem Iasul impodobit...

A fost superb totul....dupa internare l-am trimis acasa(nu cred ca a dormit prea mult in noaptea aia...) iar eu...m-am plimbat pe holuri ca nu aveam somn...am ascultat muzica toata noaptea si am mancat... CIOCOLATA :D
Dimineata la 8.00 a venit dr. a pus o perfuzie si la 10.00 mi-am vazut printesa...mi-au dat lacrimile cand am vazut cat este de frumoasa...

Mai mult in episodul urmator...

Un comentariu: