vineri, 12 martie 2010

E greu tare fara ciocolata...



Se spune ca ciocolata este ca un drog pentru sexul feminin si creaza dependenta!Ma revoltam cumplit cand imi spunea Iuli asta...
Acum ii dau dreptate, in cazul meu asa este.Astazi este a doua zi in care ma straduiesc sa spun un NU hotarat ciocolatei si este asa de greuuuu, mai ales cand deschid un dulap si vad o cutie cu bomboane Magic, alta Chokotoff, sau cand deschid sertarul si vad Milka, Primola Crunchy sau bomboane m&m's...complicat tare...
De ce am luat aceasta decizie tocmai acum?Nu puteam sa las pe mai tarziu cand se terminau dulciurile?
Poate era mai usor atunci...Cu siguranta nu, pentru ca reinoiam stocurile, cum vedeam ca se termina trageam semnalul de alarma si mai intrau 3-4 ciocolate in sertar - sa fie acolo...
Va rog sa ma sustineti in aceasta lupta...e grea dar merita!Sa vad cat ma tine...

7 comentarii:

  1. Esti comica. Si eu sunt dependenta de ciocolata si n-am de gand sa ma las. :). Am avut intr-o vreme o perioada de vreo 2 saptamani fara, dar mi-am dat seama ca e mai bine cu ea. Asa ca te sustin: ia si tu o bucatica mica mica. Nu se cunoaste :)). Se spune ca suma viciilor e constanta: mai bine ciocolata decat alta prostie:).

    RăspundețiȘtergere
  2. been there done that :))
    Am ajuns la concluzia ca atata timp cat nu e in exces nu are cum sa faca rau.
    Plus ca o bucatica de ciocolata neagra sau amaruie zice-se ca face bine, si cand o savurezi cu o cafeluta dimineata hm... me like!

    RăspundețiȘtergere
  3. mai, fiecare are un viciu...unii fumeaza, altii beau..tie iti place ciocolata..
    asta e, las` ca la tine un se depune:D
    de acu sa nu incepi sa te bati cu ala micu`:D

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Lumi te sustin, chiar face rau ciocolata de aceea propun sa o arunci la mine:D Sunt curios cat ai sa rezisti:P e ispita prea mare;)))

    RăspundețiȘtergere
  5. he he, nu se poate nici o patratica macar...NU trebuie sa fie NU...pentru ca ma cunosc...de la o patratica se fac repede 4-5...dar pentru monent am gasit solutia - > mananc jeleuri :))

    RăspundețiȘtergere
  6. nu ursuleti, dn alea clasice de pe vremuri, mari si de mai multe forme (stelute, inimioare, etc.) cu zahar deasupra!;))

    RăspundețiȘtergere