joi, 18 martie 2010

Micuta Antonia...episodul 1

De cand am inceput sa postez pe blog ma tot gandesc la articolul asta...ce sa scriu? sunt atat de multe....cu ce sa incep? ce sa selectez?

Mi-a placut tare mult cum a inceput Elena pe blogul ei intr-un articol din ianuarie 2009, am ramas cu imaginea in minte...dar noi vom incepe altfel..:P

Eram in mai 2009, abia ne mutasem de cateva zile in noua casa...ma simteam putin rau, ce-i drept, eram obosita pentru ca am avut vre-o doua zile de munca(renovari: var, vopsea s.a.m.d, pe langa serviciu) si am dat si la ratze, dar am pus totul pe seama oboselii...

La scurt timp apare surpriza: doua liniute pe test (lucram din ianuarie la asta :)) ), uraaa uraaa, vine bebe!! Bitu'o sa fii tatic! hi hi ce faaaain!

zrrrr, zrrr!Mami stai jos? Avem o veste...o sa fii bunica!
zrrr, zrrr! Mireeee, ia ghici? O sa fii matusaaaaaaaa!

Toata lumea bucuroasaaaa tare bucuroasa si toata lumea zicea ca o sa fie baietel, deja aveam numele pregatit, Rares-Eduard...

A inceput apoi perioada "vesela"...in primele 3 luni de sarcina recunosc ca am imbratisat wc-ul mai des decat pe iubitul meu sot...dar cu toate astea entuziasmul era la maxim, ma cantaream zilnic (normal de la raul care imi era kg scadeau nu cresteau) si asa am ajuns la 3 luni si jumatate de sarcina sa am cu 8 kg mai putin.

Timpul a trecut, mai repede decat credeam...si a inceput pe la 6 luni sa se cunoasca si la mine burtica, a inceput bebe sa creasca...intre timp s-a dezvaluit si misterul surprizei din "Kinder" (al meu sot imi spunea kinder cu surprize). Mergem la doctor, repede ecografie...felicitari aveti o fetita!

Fetita?? Nah ca nu ati nimerit-o!:P, totusi am stat cu nedumerire pana a venit pe lume pentru ca multe persoane din jurul meu mi-au spus ca dr. la care merg cam greseste la cititul ecografiilor...oricum din acea zi a ramas bebeluta, bebelina etc...

Huh...cel mai greu pas...cum o sa o cheme? Dificil tare...iti dai seama ca asa o sa o cheme toata viata deci trebuie sa avem grija ce nume alegem...

Imi amintesc ca in una din zile am cautat 3 ore amandoi pe internet nume de fetite si de fiecare data am ramas la acelasi...ANTONIA...ok ok, primul l-am stabilit cat de cat, dar al doilea?? Al doilea l-am hotarit inainte de a iesi din maternitate ;)) ramasesem la Emanuela sau Georgiana, am sunat membrii familiei si am supus la vot si a ramas...GEORGIANA (dar asta este deja alta poveste...alt episod) ;)

2 comentarii:

  1. kinder cu surpize ;))
    .. sau surpriza cu kinder !
    ..si ce surpriza !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai omis partea cu "zarrrrrrr! zarrrrr! iti spun un secret, dar nu spui la nimeni, e un secret mare:o sa fiu matusa!"
    "uraaaaaaaaa!!! cuuuum? n-am voie sa spun la nimeni? nici macar fericitei mamici? ma omorati! bine macar ca are durata limitata secretul asta, astfel o sa fac implozie, nu pot tine o mare bucurie numai pt mine, mai ales una ca asta!" S-a meritat efortul, imi poarta numele! :))

    RăspundețiȘtergere